balticomalley

Alla inlägg under augusti 2010

Av Felicia Huss - 28 augusti 2010 22:22

ja som sackt i går så blev det festivalen med lite av släkten:) I morgon så åker Pappa igen kommer sakna honom:'( Ja på måndag skola och onsdag Omalley

 

Ja vet ej vad jag ska skriva:S    haha jag är SUPER TRÖTTxD En bild på oss<33       

Av Felicia Huss - 27 augusti 2010 15:10

Heej! Idag så ska jag man till bjuvsfestivalen med Mamma Mormor Maria och Fleming:D Ja ska sova hos mormor med mamma idag:D JA en Mamma dotter dagxD

 

 

Haha Killarna vill skrämma tjejerna och sa att dom skulle ägga oss och sova nakna på lägerskolan nästa vecka:S Haha NI ÄGER xD Nää ni kan ej skrämma OoSsSs

Av Felicia Huss - 26 augusti 2010 19:47

                   

Av Felicia Huss - 26 augusti 2010 19:36

Hej! Ja ni undrar säkert varför jag skrev läger?   JO för Klass 6a ska på läger skola nästa vecka. Från den andra till den tredje:D Jag har tråkigt nu  Haha Det märker ni kanske. Jag vet ej vad jag ska skriva? KAnske en bildbomb hade varit troligt.


Nu så Kommer jag nog varför jag skrev ¨troligt¨ Och inte roligt!


JAg skrev det för att jag inte vet varför:D

Av Felicia Huss - 24 augusti 2010 20:28

Tjena:D Idag så har det varit andra dan i skolan:D Ja inga läxor på två veckor:O Lyx xD I morgon så har man spanska och no tror jag:S


Nästa vecka så ska man på skol läger:D  Den andra till tredje.


Ja vad mer kan man säga? Jo inget har just nu a* tråkigt:( Hatar att ha tråkigt:(


Ja i morgon så ska man ha ridskola Och lite smått och gott:D I går så vart man med Evelina och Felle Kuligt:?

Av Felicia Huss - 23 augusti 2010 19:37

Hej  idag så började skolan:(  Men det roligaste vart att Träffa alla kompisar:D

 I morgon så ska vi bada med klassen_:D Jaja Vill Ni ha bilder??

 

KOMENTERA<33  

Av Felicia Huss - 8 augusti 2010 18:47

Heej idag så har man ridit omalley. I morgon så ska man rida honom igen:D Men först ska man hämta Pappa:D ÄNTLIGEN jag har saknay honom.  JAja nu så ska vi titta på tv bilder kommer i morgon:D

Av Felicia Huss - 2 augusti 2010 10:10

Heej idag så ska man bada om det är fint komentera gärna min blogg för bilder kommer sen:D nu så ska man äta frukost. :D bilder hoppas jag att ni vill se:D???

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards