balticomalley

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia Huss - 14 september 2010 22:04

Tjena! Idag så blev det skolan boringxD Ja efter det blev det stallet och rida på lektion då fick jag rida Mondeo!!

 

Ja efter rid skolan så övade jag och Mio att få bättre kontakt med omalley och vi lyckades:D Nu så kan han trva bredvid en och stanna hälsa och backa:)

 

Ja i morgon så skulle jag vilja filmas någon intresserat?

 

Komentera om du är intresserad:) Skulle vara super tacksam om någon kunde ta tid att filma oss:D

 

 

Jo kom på att Emelie har lovat mig att vi ska rida! Hrm hoppas hon håller detxD

 

Ahah jag ska lägga mig nu när jag har laddat upp lite bilder på omalley som jag ej tror du har sett? Eller kanske om du följer mig på bilddagboken???   Detta bette säljer jag:) ett sådant som på bilden:D Fick det av någon som ej ville ha det helt nytt i häststorlek Passa inte min ponny så jag har ingen nytta av det Pris bestämms:D

Av Felicia Huss - 11 september 2010 20:33

TJaa har ej tid med bloggen så mycket:S jaja läxor hästen ja men ibland kommer jag in:F

Av Felicia Huss - 6 september 2010 21:07

   Detta bett är till salu:) Pris diskuteras.

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards