balticomalley

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Felicia Huss - 11 januari 2011 22:07

Okej mitt mode tips och mitt smink tips xD

 

Okej jag tycker inte om när folk överdriver för att vara coola jag gillar en lätt sminkning (inte som bara mascara eller så)  enligt mig ska man ha lagom jag sminkar mig typ varje dag men ändå inte överdrivet ( enligt mig ) Jag brukar ha ett lätt lager brunkräm mest för att pudret ska fastna och sedna tar jag lite mascara och kajal (orka stava) lite ljusare ögon skugga och sedan så är jag färdig eller hrm... jag plattar mitt hår också xP ska fråga mamma om jag får färga det mörkare när vi har flyttat :D vi flyttar om ca två veckor :D

 

Jag gillar inte så himla tajta tröjor jag vill ha lite lättare kläder på mig xD

jag ÄLSKAR mina jeans som är som tights ( stavning) jag älskar mina jultröjor xD och mina pyjamaströjor XD     

Av Felicia Huss - 11 januari 2011 21:58

Okej min dag har: Jag vart först i skolan inte alls kul:/ Jo att träffa sina kompisar + att vi bytade platsen xP

 

Sen efter skolan så följde Alexandra med mig till stallet oxå fixade vi lite ska snart Duscha eller hur man stavar det xP

 

Imorgon? : Jo Imorgon så ska jag va med Sara så ska vi åka hem till henne tror jag och sedan så kör hennes mamma oss till stallet för vi har ridskola xD

 

Efter det så ska jag fixa till Osmalley som Sara kallar honom så det får ni vänja en med xD

 

lite foton kommer från skolan kommer nu eller nej imorgon men ett smink tips kommer ska nog filma imorgon hur jag fixar mig på morgonen och hur jag bor det vill ni nog se eller?

 

Haha ett smink tips kommer snart JAG LOVAR NÄSTA INLÄGG HANDLAR OM SMINK OCH MODE xP

Av Felicia Huss - 11 januari 2011 07:22

Snart skolan ska åka med bussen om ca 10 minuter xD

 

Efter skolan så ska alexandra med mig till stallet :D och så ska vi rida och Omalleys nya namn är Osmalley enligt Sara :D

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards