balticomalley

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 12:36

Okej min nya HEADER är snart på plats ska bara fixa den lite sen lägger jag upp den på Bloggen:)


Idag så har jag eller rättaresackt ska göra xD


jo min dag går ut på att vara i stallet och rida :D Hästarna är ej uta pga av vädret.

Det snöar ibland just nu är det uppehåll :D Ja det har snöat ca 5 - 10 cm i natt :/

Inte så himla kul inte änns säkert att mamma kommer upp med bilen men det tror jag hon gör :/ Om inte så får jag väll ringa Pappa och be honom skotta till oss xD


Jag har just nu blivit färdig med HEADER så ska ladda upp den när detta inlägget är färdigt :D

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 01:08

Okej okej nu så ska jag fixa lite med min Blogg sen så ska jag Sova  

 

Jag börjar bli trött klockan är bara 01:08 när jag skriver det här xD

 

jag sitter och pratar lite smått med Saharan x-P Jag och min Humor xD

 

jag har borstat mitt hår tyg 50 gånger nu så det är rätt fint nu xD Nää det ser ut som ett skatbo xD Ja som sackt sak fixa en sak *(L)*

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 00:30

Okej nu så ska ni få veta hur jag sminkar mig :D

 

1. tar en övertäckningspenna och täcker över lite (man kan hoppa till nr 2)

 

2. Tar en brunkräm tar ett tunt lager i huvudet

 

3. Tar mitt puder från maXfacktor ett tunt lager där också:D

 

4. Jag tar en ögonskugga tex brun och lägger ett tunt läger övanför ugonfransarna efter det kan man ta ett lite ljusare över bruna

 

5 tar på min Mascara först ett lager som länger ögonfransarna sedan svart maskara

 

6 man kan ta olika saker:P

Mitt puder :D

 

Mammas mascara som jag lånar

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 00:01

Just nu så sitter jag och Chattar eller *host* rättaresackt pratar  

 

Imorgon så ska jag till stallet och rida   

Ja på lördag så ska jag rida honom och så ska mamma och Chrille fota mig och Lisa :D

 

Lisa e min nya lillasyster som fyller 9 detta året :)

 

Ja jag har fått en kommentar om vad jag skulle lära honom...

 

Den vart från Sara ( minroligablogg.bloggplatsen.se )

Att jag ska lära Omalley att inte hata henne xD

Den kan jag redan nu svar på att han hatar inte dig xD

 

Ja Sara e sådan ibland :D  Haha ta inte illa upp :D Jag kom på ett trick som jag ska prova ett lätt och även kul :D Läste eller kollade på en video på Youtube om en som hade lärt sina hästar det :D

 

Kolla äntligen ett lite längre inlägg xD Här kommer mer om mode snar som sackt mycket mode kommer xP

 

Hihi min humor e bara bäst :D

 

Gud när han skapade mäniskan: Vissa fick hjärnor andra blev män xP

 

Fattade ni Kvinnan fick Hjärna och männen fick inga xD

Av Felicia Huss - 5 januari 2011 23:15

okej okej:D smink jo om ni går in på www.minroligablogg.bloggplatsen.se så ser ni ett smink tips:D  

 

 

jaa snart skolan den 11 :/ detta lovet har gått så j*vla snabbt :*(

Av Felicia Huss - 5 januari 2011 21:32

Ja vad ska jag skriva om?


Jo kanske att jag ska lära omalley lite saker ni kommer få se saker sen som jag ska lära honom ;D  Tipps om vad man kan lära honom??♥

 

Av Felicia Huss - 5 januari 2011 21:29

Ett litet oseriöst inlägg innanxD

 

Idag så har jag varit i stallet och då så red jag :)

red ej så länge för han höll på att fjanta sig  :/  Han låtsades bli rädd när johan longerade O´man...


Ja nu så kommer en massa inlägg :D

Av Felicia Huss - 5 januari 2011 15:48

hejsan!

 

Snart mamma ska bara prata klart sedan så ska jag till stallet och rida:D Ska faktiskt bli j*vligt kul xD

 

Hrm... Blir nog fler bilder :D idag

 

Bilden har Sophia gjot :)

 

 

  

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards