balticomalley

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 21:43

TYCKER NI SKA KOLLA DENNA BLOGGEN :D

 

www.minroligablogg.bloggplatsen.se

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 21:26

 

så här ser min foundation ut :D Den e jätte bra och den håller länge! köpt på hm Pris OKÄNT!



Kolla mina tips på smink, Mode och PARFYM



En sådan har mamma och den luktar friskt och man kan sig säker från att lukta illa hela dagen!  149 på KICKS


 Vill ha detta täcket

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 21:00

Okej nu så ska jag ladda upp lite bilder om allt tex på mig och Omalley lite smink tips och lite saker jag vill ha :D

:')

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 19:52

Asså blir helt rörd ASSÅ SÅ J*VLA MÅNGA SOM FÖLJER MIG NU :') blir så himla glad :P

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 19:40

Hej idag så blev det staller ;) Red med Louise och Tilda :D Dom hoppade jag skuttade över några eller rättare sackt Omalley travade över dom :D Efter åt så pratade Maud om något om privat hästarna och ridskolanssadelkammare där hade varit inbrott inatt :/ Inte så uppskattat dom hade också brutit sig in på Maudskontor inte heller så himla kul :/ Jaja några fler inlägg ikväll xP Kanske en bild och några mode tips så kolla och kommerntera sen :D

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 14:41

Jo snart åker man till stallet och fixar lite   

 

Jo ska nog ta foton om jag får låna mammas kamra så ska jag det xD

hon går nog inte med på det xP

 

Har blir allt fler och fler besökare :) SUPER KUL!

 

Alla som kommenterar deras blogg kollar jag mycket :D

 

Har även chattat med www.minroligablogg.bloggplatsen.se

 

HoOnN  HhAaRr EeNn FfIiNn BbLlOoGgGg JjAaGg LlOoVvAaRr

Av Felicia Huss - 6 januari 2011 14:05

Ska städa mitt rum nu :( Inte stökigt men känner faktiskt för det xP ska kanske sen gå upp till Farmor sedan :D. Imorgon kommer Chrille och Lisa :D Dom ska sova här tills på Söndag :*) Så himla kul tror jag ska fota lite då så kan ni få se Lisa hon e Jätte söt :D <3

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards