balticomalley

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia Huss - 14 januari 2011 23:19

Denna Mascaran vill jag ha :D den ser bra ut och jag gillade mönstret :D



 Denna vill jag också ha den ser lätt ut och den är inte för mörk!


Denne Kajalpennan ser lätt ut men också väldigt fin form på den svarta pennsidan


 och denna den ser skön ut och jag gillade formen på den :D


 Denna färgen passar Omalley men jag gillade inte Schabraket så mycket men annars så hade jag velat ha denna färgen


 vill ha xD Eller denna -->


 Fin häst fint täcken -.-

:D

Av Felicia Huss - 14 januari 2011 22:47

Okej!

 

Jag sitter just nu här jag fick tillbaka den internet saken så jag kan sitta här och skriva jag ska göra en massa inlägg nu efter som det är helg tänkte ha lite Hot or not eller något sådant lite mode tips och Allt annat som är intressant :D

 

  

Av Felicia Huss - 14 januari 2011 19:25

Okej ett litet inlägg just nu så är jag hos Pappa i höör :D Ska stanna här tills på Söndag.

 

Imorgon blir det Omalley :D

 

Som tur så har Pappa två stycken bredbands saker xP

 

Den ena sitter Anton vid och jag har det andra hehe :D

 

Ska snart äta Fisk med potatis tror jag vi sitter i en gäst stuga och kolla på tv eller rättare sackt har den igång :D

 

Ska snart duscha eller så ska jag äta först :D

 

jag tycker att denna veckan har gått så himla fort xD

 

KOLLA MIN BUFFEL MAMMAS BLOGG www.nettanhuss.bloggplatsen.se

 

 

Av Felicia Huss - 13 januari 2011 19:30

Okej just nu så sitter man vid Pappas dator :D

 

Den är litee bättre xD

 

Idag skolan försov mig kom till skolan klockan halv tio xP

 

Efter skolan så blev det stallet ett kort inlägg så ska ladda upp en bra låt :D

Av Felicia Huss - 12 januari 2011 20:02

Skolan idag :/

 

Inte så himla kul No prov imorgon men kan det :D

 

Så jag fick sitta här för mamma :P

 

Okej efter skolan så åkte jag med Sara hem och så kollade vi på tv sen så skulle vi byta om då passade vi på att göra en header till våran blogg xP

 

Ska snart duscha eller hur det stavas :D ska äta strax oxå så får väll skriva mer snart xP

 

 

Hehe Nää ORKADE inte duscha idag xP

Av Felicia Huss - 12 januari 2011 20:02

Skolan idag :/

 

Inte så himla kul No prov imorgon men kan det :D

 

Så jag fick sitta här för mamma :P

 

Okej efter skolan så åkte jag med Sara hem och så kollade vi på tv sen så skulle vi byta om då passade vi på att göra en header till våran blogg xP

 

Ska snart duscha eller hur det stavas :D ska äta strax oxå så får väll skriva mer snart xP

 

 

Hehe Nää ORKADE inte duscha idag xP

Av Felicia Huss - 12 januari 2011 07:27

Okej nu så är klockan 07:24 och jag måste strax ta på mig ytterkläder...

 

Okej min dag blir så här: Skolan efter den så ska jag va med Sara efter det så ska jag och hon rida på ridskolan och sen så ska jag fixa Osmalley :D

 

 

MÅSTE GÅ NU SES!

Av Felicia Huss - 11 januari 2011 22:07

Okej mitt mode tips och mitt smink tips xD

 

Okej jag tycker inte om när folk överdriver för att vara coola jag gillar en lätt sminkning (inte som bara mascara eller så)  enligt mig ska man ha lagom jag sminkar mig typ varje dag men ändå inte överdrivet ( enligt mig ) Jag brukar ha ett lätt lager brunkräm mest för att pudret ska fastna och sedna tar jag lite mascara och kajal (orka stava) lite ljusare ögon skugga och sedan så är jag färdig eller hrm... jag plattar mitt hår också xP ska fråga mamma om jag får färga det mörkare när vi har flyttat :D vi flyttar om ca två veckor :D

 

Jag gillar inte så himla tajta tröjor jag vill ha lite lättare kläder på mig xD

jag ÄLSKAR mina jeans som är som tights ( stavning) jag älskar mina jultröjor xD och mina pyjamaströjor XD     

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards