balticomalley

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Felicia Huss - 1 februari 2011 22:20

Okej klockan är ganska mycket men ändå inte xP

Ska snart lägga mig! Imorgon så är det skola! Har äntligen packat upp allt utom saker som jag ej kan ha ännu!

Idag har jag inte varit i skolan!

Skulle till Kristianstad med Mamma!!

Har packat upp och sen så skulle jag cykla till Omalley men jag kom inte så långt xD Det vart SNOR halt så jag kunde inte trampa så det såg nog lite roligt ut ^^

 

Imorgon så ska Sara med mig hem :D Lite senare så ska jag och hon till Ridskolan ^^

 

Hon ska rida Omalley och jag vet ej vem jag ska rida xD

Ska rida Omalley lite efter Lektionen och ska jag mocka till honom också!!

 

just när jag har tagit foton så vill inte Mammas kamra ladda över bilderna på min dator :(

Ja det vart ju min dag nu så ska jag Sova :P


Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards