balticomalley

Alla inlägg den 26 februari 2011

:-P

Av Felicia Huss - 26 februari 2011 20:43

Hejsan :-P

 

Ja... Nu sitter jag här och lyssnar på musik :D

 

Kommer snart skriva lite som jag tycker om att blogga om och lite saker om mina bilder så att ni vet vad jag också behöver öva på!!

 

Ska nog göra en ny header har börjat tröttna på den jag har nu så att ni vet det :-/

 

Hittar inga bilder på det som jag har köpt idag :( Men ska försöka fota det senare!

 

 

Av Felicia Huss - 26 februari 2011 17:40

hejsan!!!

 

kom nästan precis hem från Väla och Ikea!!

 

Köpte inte så mycket med det blev dyrt!!

 

Efter väla så gick gick jag och Anton till Ikea för dom andra vart där och åt!

Vi gick och kolla på en massa saker på Ikea men jag fick ont i nacken :'(

men jag fick en sak som man har datorn på i knäet :-D

 

Ska prova mina saket nu så kommer snart skriva vad jag har köpte!

Av Felicia Huss - 26 februari 2011 11:21

Okej... Ska ska snart till väla med Pappa + min älskade bror Anton och dom andra!!  Men innan det så ska vi till Mamma för mina byxor är där x)

Jag vill inte gå i ett par mjukisbyxor xD

 

Haha sen så ska jag skriva vad jag har gjort och så ska jag göra MÅNGA blogginlägg!!!

 

Ska köpa en ny bas som jag ska ha för den jag har nu lånar jag av Pappa och Kim.

 

ANTON MIN ÄLSKADE BRODER  han ville att jag skulle skriva det!! <3

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards