balticomalley

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Felicia Huss - 27 februari 2011 22:15

Inget skola imorgon..

 

Just nu ska jag äta Choklad Banan xD

 

Sen så ska jag sitta här och efter det ska jag ta ett varmt skönt BAD!!!

 

Imorgon: Kolla på tv och göra lite saker från skolan :-) :-(

Ska kanske fota lite bilder som ni inte har sett + mitt rum hos Mamma och vad jag köpte!!

 

Ska nog kolla på Ponnyakuten via Svt.Play

 

Någon som vill redigera lite bilder till mig ?? :-D

Av Felicia Huss - 27 februari 2011 20:45

Haha sitter och kolla på Hajar som Hajar hos mamma Med Anton!

Det är bara Jag och Anton som är hos Mamma idag för dom andra kommer Imorgon kväll :-P

 

Ska kolla på filmer imorgon men först så ska jag upp till klassrummet och hämta lite böcker och läxor till mig!


Jag håller på att redigera mina bilder så att dom blir lite bättre!

 

 

Av Felicia Huss - 27 februari 2011 16:16

Är hos Mamma just nu ;-P

 

Har inget att göra men ska snart kolla på tv (Y)

 

Ikväll är det Ponnyakuten *det gillas* och det ska jag kolla på!!

 

Jag och mamma ska hyra film via tv:en sen för vi kan det och lyssna på Spotify :-P

Av Felicia Huss - 27 februari 2011 10:49

Haha.... Sitter och lyssnar på Brandmans låten xD

 

Övertalade Pappa så jag får ta med Hans Bas till Mamma :-P

Ska till henne lite senare idag.

 

Vet ej vad jag mer ska göra? Eller jo jag ska nog redigera lite foton som jag inte har gjort nu.

 

Om ni önskar något på min blogg så kommentera eller Skicka en fråga till mig! Ni får ÖNSKA vad ni vill!

 

Håller på med en ny Header till bloggen!

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards