balticomalley

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Felicia Huss - 5 februari 2011 23:13

Hejsan!

 

Haha just nu så är Linnea och Lisa här hrm.... Glömde mamma och Chrille + mina irreterade bröder :@

 

Asså hela min dag har varit rolig men jag har f*n bara haft otur!!!

 

Det började med att Linnea och jag ´cyklade på samma cykel xD

Och när jag hade hoppat av kom Polisen :S Haha men han brydde sig ej!

 

Sen så red vi och då så gick väll allt bra men jag hade super ont i mitt knä xD

När vi skulle hem så skjutsade Hon mig och så skulle jag ju ju hoppa av haha

Det gick så fort så jag fastnade och så trillade jag och fick ett djupt sår på handen och sen så gick min fina ridjacka i sönder lite men jag hade sådan otur hela min dagen xD


Och sen när vi vart hemma så gick Jag, Lisa och Linnea uppe i byn och handlade xD

Haha jag kommer f*n springa hela veckan xD


Sitter vi mammas dator men jag kan lägga upp några bilder som mamma har på mig :D


Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards