balticomalley

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Felicia Huss - 2 mars 2011 22:02

Bloggar mer imorgon orkar inte nu....

 

Så ja ett riktigt långt inlägg imorgon (y)

Av Felicia Huss - 2 mars 2011 17:18

Jag har tröttnat på glass och så...

Jag äter inget för jag är aldrig hungrig :(

 

Jaja Nu så sitter jag här och redigerar bilder! Har precis ätit lite glass men jag mår illa nu av det :@

Nu så är Fa & Lelle här..

och jag sitter här lite ofint kanske (a)


Innan så gick jag med Cindy och så gick vi upp till Hemköp och handlade xP


Kommer nog lite bilder sen och en ny header men om ni kommenterar så kommer den fort :-D
 

Av Felicia Huss - 2 mars 2011 12:35

Haha... Jag ska snart äta mina Potatisar:-P

Och Efter det ska jag föra över bilder som jag och sara tog men kommer nog inte lägga upp alla...

 

Efter det ska jag göra lite matte :(  och lite andra saker från skolan och så ska jag göra en ny header till denna bloggen för den jag har nu är så tråkig xD

 

Men kommer lägga in lite mera inlägg senare för jag ska fixa lite saker också!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards