balticomalley

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Felicia Huss - 6 mars 2011 22:13

Okej... Nu så ska min blogg oxå börja med Hiss eller Diss!!

 

KOMMENTERA om du vill skicka en bild till mig på wounderful98@hotmail.com

så kommer jag HISSa eller DISSa den bilden!!

 

 

Okej just nu så sitter jag här ska snart lägga mig :-S

Jag e så himla trött efter stallet idag xD Men ändå gjorde jag ingetannat än att rykta och ge honom lite hö :-S

 

JUST NU E JAG SÅ TRÖTT PÅ MIN NACKE OCH ATT JAG INTE FÅR RIDA :-( ALLA ANDRAR RIDER UT OCH SÅ MEN JAG KAN INTE OCH JAG FÅR INTE!! MEN OM SJU VECKOR SÅ KOMMER JAG OCH BÖRJA RIDA HONOM SÅ SMÅTT IGEN :-D 

Av Felicia Huss - 6 mars 2011 21:46

                                          

Av Felicia Huss - 6 mars 2011 19:07

Hemma nu från stallet!!

 

Hade SUPER kul xD Sophia red honom jag fotade dom efter att hon hade ridit honom så pysslade jag om min lilla polle :*)

 

Kommer lite bilder och kanske en ny header sen!! ska bara fixa vid texten på headern och sen så kommer den upp på bloggen :*)

 


Av Felicia Huss - 6 mars 2011 10:14

Idag så ska jag till stallet och kela med min Malle Balle!!!

 

Sophia tar ju hand om honom nu så hon ska träningstävla med honom på tisdag och därför ska hon hoppa honom idag :-P Jag ska fota dom så ni kommer få lite bilder här och på Bilddagboken :D

Kommer göra lite mer inlägg senare idag för nu ska snart Lisa och Chrille åka!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards