balticomalley

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Felicia Huss - 3 mars 2011 17:29

Nu undrar ni varfär där står väla,Ikea?

Jo för jag och Mamma har varit där idag :-D

 

Mamma köpte (till mig på väla): Ett Linne, En sorts tröja kommer lägga upp bilder sen!!

 

(På Ikea): En papperskorg och några ljushållare och gardiner*stavning* :-D

 

Just nu så ska jag och Mamma snart hänga upp mina nya gardigner *stavning* så nu har jag äntligen gardiner på mitt rum :-D Kommer fota :-P


vet ni vad jag hittade på Väla?: Jo en kamra som jag nog ska köpa :-P


Just nu så sitter jag här och mamma pratar i telefon!

 

Imorgon: Så ska jag på återbesök på sjukhuset och senara kommer Lisa och Chrille på besök eller *host* dom ska vara här HELA helgen :-P

 

Just nu e jag på kamra humör så jag kommer fota mitt rum + dom nya sakerna sen när mina gardiner är uppe xD

 

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp ett LÅNGT inlägg idag! och det tycker jag att jag gjorde :-P

 

Det är så kul att fler ha börjat besöka min Blogg :-D *Smile* Så himla glad blir jag...

 

Nu kommer vilka bloggar jag följde denna veckan:

 

www.alvaaohlstrom.blogg.se (Alvas)

 

www.juliadahnelius.bloggplatsen.se (Julia)

 

www.hharmony.blogg.se (Magdas & Dianas)

 

www.caajsapersson.blogg.se (Cajsas)

 

www.minroligablogg.bloggplatsen.se (Saras)

 

www.nettanhuss.bloggplatsen.se (Mammas)

 

ja dessa brukar jag följa varje dag!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards