balticomalley

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Felicia Huss - 9 mars 2011 21:40

Idag så vart jag med Linnea<3 Vi hade det super kul xD Jag med min otur

:-(

Igår vart det ju tävling på Åpk = Åsbo Ponny Klubb Haha när vi skulle hem så snubblade jag på mina skosnören och skrapade mina knän +.+ Blev mest rädd för min nacke men den klarade sig :-)

 

JAG HATAR MIN DATOR :@ NU HAR JAG VIRUS IGEN PÅ DEN FÖR 11 GÅNGEN OCH JAG FÅR J SÅ KLART INGEN NY HELLER :'( DEN GÅR I SÖNDER HELA J*ÄVLA TIDEN KAN HA DEN I EN VECKA OCH SEN E DEN I SÖNDER IGEN OCH NU HAR JAG HITTAT EN DATOR SOM JAG VILL HA MEN DET FÅR JAG JU INTE :@:@:@

 

Ska ladda över fotona på pappas dator och så kommer en video på när Sophia tävlar Pegasus :-P

Av Felicia Huss - 9 mars 2011 09:55

Hejsan :D Just nu så sitter jag här ska snart gå upp och äta frukost xD

 

Min dag idag blir nog bara datorn kanske går jag ut och fotar? om ni vill se dom har även en video när sophia hoppade igår :P Tog knabbt inga foton för ljuset blev helt :S

 

kommmer lite fler inlägg sen för Linnea kommer också så då kanske vi går ut och fotar lite xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards