balticomalley

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Felicia Huss - 10 mars 2011 23:02

JAG HITTAR  INTE DOM NÅGON STANNS:@@@@@

Av Felicia Huss - 10 mars 2011 22:37

Haha.. HJÄLP xD Ja har gjort många Bilder so jag vill ha till Hiss eller diss men jag kan inte bestäm mig så jag kommer lägga upp alla här och så kommer ni få rösta på vilken ni tycker av dom jag ger dom nummer så kom igen nu och rösta KOMMER KANSKE GÖRA FLER OM NI VILL!! :-D

 

kommer i det andra inlägget

Av Felicia Huss - 10 mars 2011 17:06

         

Dom andra fotona kommer så snart som möjligt men imorgon så ska jag till Mamma men fotona kommernär jag har frågat den personen om det är okej<3  

Av Felicia Huss - 10 mars 2011 14:52

Imorgon så ska jag till Mamma och passa lilla söta Cindy x)

 

Ja som sagt jag vill va med någon just nu :D

Så ni som läser detta kan ju ringa mig!!!

OBS... GER EJ UT MITT Mb-NUMMER PÅ BLOGGEN NI SOM HAR DET FÅR RINGA!!!

 

 OCH EN SAK TILL!!!  Nu blir ni kanske sura men jag vill inte lägga ut dom bilderna som vi tog igår för jag vet ej om jag får för den personen!!!

Av Felicia Huss - 10 mars 2011 09:51

Nu sitter jag hos Mamma ska snart gå upp till klassrummet och hämta lite böcker +.+

Igår så gjorde jag lite bilder som ni kan se sen för jag sparade dom i en mapp som pappa ska föra över til USB minnet så att ni kan se dom! Kommer även ladda ner nya Msn eftersom att det gammla kommer försvinna nu när pappa gör vid den :-D!!!!!!!!!!

 

Kommer även lite nya bilder hit sen som jag har på Pappasdator :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards