balticomalley

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Felicia Huss - 7 mars 2011 22:55

Asså nu har jag gjort en Header som jag blev ganska nöjd med och så vill min dator inte spara den :'( *:@*

Jaja... Ska ladda upp lite fler bilder sedan igår nu :-D

 

Många besökare idag också :'D Hoppas på fler nu :-D

 

Har jag tur så kan jag strax spara den nya Headern men annars får jag ta en annan så länge eller fixa en i det andra programet :/

 
Av Felicia Huss - 7 mars 2011 19:04

Nu är jag hos pappa!! Och jag håller på att göra en ny header xD

 

Ska ha denna sålänge men här kommer snart en ny jag lovar!!!

 

Lite fler inlägg kommer det också snart och lite ler bilder från igår :-D

:-P

Av Felicia Huss - 7 mars 2011 11:01

Okej.... Nu så kolla jag på tv och dricker Milkshake xD

Sen så ska jag byta till min dator så ska jag lägga upp den nya headern för min dator hängde sig hela tiden igår! Sen så kommer dom andra bilderna också...

 

Så kom igen nu och kommentera lite xD En sak som gör mig glad är att jag får allt fler & fler besökare på både Bloggen och Bdb :-D

 

ikväll kommer Pappa och hämtar mig :-D

 ´

Och imorgon ska Sophia träningstävla med Omalley och Pegasus :-D

Så så kommer jag filma och fota en massa foton så då kommer ni få många foton!! :-D

 

Har ni idér på vad man kan ha för inlägg och bilder? så kommerntera så kan jag fixa det :-P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

på min blogg kommer ni få läsa och se bilder på min Ponny
Baltic Omalley och om mina vardagar xD

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se på min blogg??
 Kläder(mode)
 Min familj
 Mina djur
 Mitt inehåll i gadrobren
 Mina favorit djur
 ÖVRIGT

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards